Merempitlah Pulak

Risau gak tenguk gambar Yana naik moto kat sana tu. Macam dah jadi Minah Rempitlah pulak.
Tapi nak buat camno, dia kata moto tu memang berguna di sana.

Boleh di katakan ramai juga pelajar perempuan yang beli moto termasuk pelajar senior.  Guna duit sendiri.

Lawa juga ek pemandangan kat sini.
Kat India..kalau nak ambil lesen moto kena beli dulu..tak macam kat
 Malaysia sebelum boleh bawak kena ambil lesen dulu.

Walaupun berat hati nak benarkan dia beli moto  terutama suami akak..tapi demi keperluan kami relakan.  Jangan bawak laju-laju ek…kang jadi apahal susahlah pulak mak ayah kat sini.

Kalau boleh janganlah jatuh ker apa ker? bawak secara berhemah tau.

Hati-hati yer anak-anakku semua…
Lepas merempit ..berkelah dan makan-makan 
(semua gambar cilok dari fb member dia)

oppp..apasal ambil gambar camni

akak paling suka gambar yang ni

mereka berkelah di tepi tasik apa tah…

kajol di ngurat dek ane..(gurau yer mayo)

makan apa tu..

 senang hati tenguk semua happy
(semua gambar cilok dari fb member dia)

 p/s hairan lah kenapa dia orang tak pakai helmet ek?

42 thoughts on “Merempitlah Pulak

  1. kakIna,jgn risau sgtlah..Insyaallah pandai Yana tu jaga diri..tp pemandangan tu mmg cantiklah..nanti kak Ina letaklah gambar tempat kuliah dan rumah Yana pulak..mana tau ada yg teringin ikut jejak Yana

  2. kakIna,jgn risau sgtlah..Insyaallah pandai Yana tu jaga diri..tp pemandangan tu mmg cantiklah..nanti kak Ina letaklah gambar tempat kuliah dan rumah Yana pulak..mana tau ada yg teringin ikut jejak Yana

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s