redmummy.com-contest meletup TOP TOP

 Pergi ke kedai main tikam-tikam
dah kalah muka mencuka
 blog redmummy ada macam-macam
pilih ajer yang mana suka
Petang-petang main bola
Main bola bersama Pak Malim
walaupun sudah ada anak dua
tapi body  redmummy memang mengancam
 Dulu pernah kerja kerani
Lepas tu kerja kira mengira
Pastu jadi suri rumah tangga
Yang buat tak tahan masuk blog redmummy ni
Sebab mata boleh sakit dibuatnya
sebab warna blog dia merah menyala

Ke Giant pergi beli  gula
Gula di beli buat buah melaka
Wahai redmummy nak buat camna
Merah menyala pun ku terjah juga
Beli bawang berguni-guni
Sebab nak buat kenduri kendara
 Untung  redmummy sebab Sirman baik hati
Sudi mengikut ke mana-mana
Pergi ke pasar membeli ikan
Ikan di masak bersama pegaga
Blog redmummy bukan pasal kecantikan 
Ada juga pasal cerita keluarga
Pergi ke rumah pak cik Marcellos
Pergi ke situ naik beca
Lagi satu yang buat  akak jelous
 Iklan di blog redmummy ada di mana saja

Pertama kali jumpa di satu acara

Tak sangka pulak redmummy ni ceria
terhibur hati bila membaca
 bila  redmummy cerita tentang kucing dipelihara

 Hobi Sirman suka pegang kamera
kamera dia  memang mahal punya
banyak sungguh aksi gedik  redmummy kat blog dia
Pasal  redmummy  sudah terkena sawan kamera

Semua barang, baju, handbeg warna merah
Warna merah dah kira warna kegemaran redmummy
Semua tak bolehlah nak kata apa-apa
Kita kenalah  terima redmummy  dengan seadanya

Suka tenguk blog Tummy Mummy
Masakan dia memang sedap-sedap belaka
Kiranya masuk ke blog  redmummy
Memang macam-macam ada
Tenguk wayang jangan ringan-ringan
Nanti tak tahan terus ke tok kadi
Pantun di reka untuk pertandingan
Contest Meletup TOP TOP nama diberi


Jangan di simpan dalam hati
apa yang ditulis cuma luahan hati
Jika tak berjaya dalam contest ini
Apa nak buat dah bukan rezeki

22 thoughts on “redmummy.com-contest meletup TOP TOP

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s