First time dapat satu BE dekat RM100.00

Akhirnya tertunailah hasrat di hati nak merasa nak dapat RM100 dari satu buffered earning..ni semalam punya..mungkinkah hari ni mencecah RM100.00???  Apa-apa..alhamdulliah dapat rezeki sebanyak ini.
BE cepat naik di sebabkan 2 hari ni trafik nak sampai ke UV2000 orang.  Terima kasih semua.  Insyallah akak akan buat contest yer.
Tengah running ni..insyallah kalau ada rezeki mungkin lebih dari RM100.00
Hairan gak bila gi blogwalking..ada blog yang dapat be banyak tapi tak update…orang lain sibuk nak be..dia malas nak update lah pulak.
Akak kan kalau  ada yang nak kata  akak mata duitan..terpulanglah..tapi kalau nuffnang dah bagi rezeki kita kenalah berusaha .  Betul tak.

Tq Nuffnang..i love nuffnang.

44 thoughts on “First time dapat satu BE dekat RM100.00

  1. Alhamdulillah, rezeki Kak Ina. Semoga bertambah2 lepas ni ;pp/s: Terasa gak tang update tu sebab minggu ni tak ter-update sebab sibuk dengan persiapan balik raya. Heheh.Insya-ALLAH, saya cuba merajinkan diri ;p

  2. tahniah kak ina, betul tu, dapat BE kena rajin..kalo dapat banyak BE sekalipun, tapi trafik ciput, xke mana..alhamdulillah, walaupun 2 je BE kat blog, 1 baru seminggu, 1 baru 2minggu, total dah dekat RM200..

  3. tahniah la kak banyak dapat BE….boleh buat GA lagi ek…nanti boleh kita jumpa2 lagi..huhuhu..saya tak pernah dapat BE kak…bersyukur dgn apa yang ada…skang nih ada sikit maleh nak update…penat sejak2 pose nih…hehehe

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s