Takoyaki-Kudapan Jepun Lagi

 Bulan puasa kalau buat takoyaki memang kenyang.  Tak yah lagi makan nasi.  Kali ni beli  nori halus…kalau nak diikutkan tak yah beli nori tak per..tapi beli dah tabur nampaklah cantik sikit.

Ada yang tanya kat mana nak  beli acuan ni.  Akak pun order dari member.  Kalau nak buat sangat boleh guna acuan kueh cara.  Klah..kalau nak tenguk resepi gi ajer ke takoyaki.

8 thoughts on “Takoyaki-Kudapan Jepun Lagi

  1. uwaaaaa!! tak menahan tengok gambar takoyaki ni..nak sangat buat..tapi nak jugak tunggu acuan tako nya dulu..huhuhu…p/s minta tolong kak ina beli kan bahan2 tako ni pastu kurier kan boleh?

  2. salam kak,kat j j setiawangsa ade jual,saya dah merasa sedap..3 biji 4.30 huhutadi lps kje p sogo jap,kat supermarket sogo pon ade jualsaya rase juge,xsedap..rase tepung jer..tgk pekerja tu buat mcm seronoknya golek2 tako

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s