Kedai Nasi Lomak Power di R & R Nilai Plus Highway

Kalau balik dari kampung hb ..selalu singgah makan kat sini. Kadang-kadang sakit hati makan kat R & R kat Plus Highway. Kalau nak makan kami selalu singgah kat tempat makan kat jalan persekutuan. Sebab seriklah bila bayar dah mahal..pastu tak sedap.

Kat sini memang sedap nasi lemak dia. Kat R&R Nilai arah nak ke Kuala Lumpur. Walaupun harga dia mahal sikit tapi berbaloi.

suami akak memang suka ambil lauk puyuh goreng …memang kena dengan selera kami semua.

Akak suka pulak lauk sambal kerang. Kalau bertolak pagi dari kampung..sampai sini dah tengahari..jadi tak yah masak. Makan kat sini ajer. Lagipun mana nak larat masak..sebab sampai umah badan dah penat.
macam-macam lauk ada

Tapi sayang sungguhlah sebab tak lama lagi R&R akan di naik taraf dan kedai ni pun akan bercuti sehingga pengubahsuaian siap Tak silap akhir tahun ni kot. Tentu rindu nak makan nasi lemak ni.


Minta-mintalah bila balik dari rumah fil lepas raya bukalah kedai ni..masa balik hari tu sebelum puasa tutuplah pulak kedai ni. Nak lepas gian.

16 thoughts on “Kedai Nasi Lomak Power di R & R Nilai Plus Highway

  1. Suka puyuh goreng. Uh, rindu betul nak makan lagi. Balik BP, baru dapat lepas gian ;pKalau saya, mana macam mana pun tak kisah asal sedap. Perut kenyang, senang betul hati ni. Nak berdendang lagu happy je kan kak. Hehe ;p

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s