Macam-macam Demam

Semalam masa ambil Ira dari asrama, adalah 2 orang member dia tumpang balik.  Akak gi ambil dengan suami sambil singgah kat Mydin Rawang dulu.  Beli barang dapur sikit.


Bila masuk dalam kereta, Ira tanya…

Mak, kenapa mak diam ajer? Mak demam ker?

Suami akak menyampuk….

Aaahlah..mak tengah demam…


Demam apa ayah?
1.  Mak demam sebab belum beli karpet raya.

2.  Mak demam sebab belum beli kasut raya.
3.  Mak demam sebab belum beli beg tangan raya.
4.  Dan yang paling buatkan mak demam sebab pc rosak

Tergelak Ira dan member dia …

Akak pun jawab..

Gamaknya kalau dapat beli tu semua..tentu demam  mak baik terus kan…sambil kenyit mata kat suami.

Ada tak yang demam macam akak ni?

25 thoughts on “Macam-macam Demam

  1. la kak,ingat demam apa …yelah kita ni trauma bab2 demam.anak baru sihat dr demam.rupanya demam yg itu…saya lak ni demam nk bajet kuih raya dn duit raya.yg lain tu dh baik2 semua dah! hihihi…agak2nya laki kita demam apa pulak kan…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s