Yeehaaa duit raya dah sampai ..terima kasih Nuffnang

Berangan nak pakai beg tangan camni..
nak pakai kasut mahal camni..

tapi ku sedar yang wangku sebanyak ini
tak sebanyak Redmummy lagi
walaupun begitu aku suka hati
sebab boleh beli apa yang diingini
untuk hari raya kali ini
tentu bergaya sakan di pagi hari
Alhamdulliah cek untuk bulan lepas dah sampai semalam.  Ni ialah cek ke empat yang akak dapat sepanjang bergiat dalam dunia blogging dan yang terbaik untuk satu bulan.
Walaupun kadang-kadang dapat banyak, kadang-kadang dapat sikit tapi akak puas hati sebab sambil pot pet boleh dapat duit.  Walaupun dapat RM50.00 akak bersyukur, dapat ratusan pun akak bersyukur.  Sape nak bagi..betul tak? Janji kita happy bila menaip dan dapat berkongsi macam-macam bersama pembaca blog kita.
Tapi ada juga blogger baru yang baru ajer berkecimpung dalam dunia blogging lagi lebat pendapatan daripada kak.  Tak kisahlah kan..buat apa nak iri hati..tu semua rezeki dia. 

2 thoughts on “Yeehaaa duit raya dah sampai ..terima kasih Nuffnang

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s