Tak puas hati selagi tak tertunailah hasrat dihati

Manusia memang selalu tak puas hati .
Macam akak..pertama pasal unik visitors …..
Tak puas hati bila unik visitors tak sampai 100 orang seorang.
Bila unik visitors dah 500 orang pun…masih tak puas hati.
Bila unik visitors 800 pun masih tak puas hati.

Akak pun gila-gila update sampai 3 kali..tapi masih tak puas hati sebab bilangan unik visitors pun tak sampai 4,000…
 (cisss ingat senang nak dapat sebanyak tu…bukan fofolur cam Redmummy ataupun Adik Nara tu)

Sekarang ni tak kisahlah berapa orang unik visitor…sebab memang tak boleh jadi macam  eyriqazz ….

Sekarang ni lantaklah …malas nak kejar trafik…berblog bila suker dan ada mood….

Taklah  macam dulu…tak dapat berblog boleh meroyan…

Tak kisahlah kan …berapa orang yang datang pun akak tak kisah….janji akak puas hati sebab dapat kawan baru…dapat menimba resepi baru.

Kedua..pasal alexa pulak…

Dulu tak puas hati sebab masa pakai blogspot ranking alexa 1 juta.

Bila dah tukar ke dot com ranking pun  naik mencanak naik 3 juta…lagilah akak tak puas hati.
Bila dah turun ke bawah 2 juta pun masih tak puas hati.
Sekarang ni dah puas hati sebab ranking dah bawah 300,000 sebab kat malaysia pulak dah bawah 1,000..alhamdulliah ..

Ketiga pasal pagerank..

Tapi ada lagi yang akak tak puas hati sebab pagerank masih lagi 0.  Dulu sebelum tukar ke dot com pagerank dah 3. 
Tulah manusia kan takkan puas hati selagi belum tertunailah hasrat dihati.

p/s ada tak yang tak puas hati dengan akak?


Sila bagitau pasal apa?

2 thoughts on “Tak puas hati selagi tak tertunailah hasrat dihati

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s