Budak Kecik, Budak Besar Suka Tenguk Despicable Me

Imran, Yana dan Ira gi tenguk cerita ni hari Sabtu minggu lepas…Yana yang belanja tenguk 3D..lebur jugak lah duit Yana (tak per…Yana balik jadi orang kaya)…

Sebab apa kena tenguk 3D..sebab tiket biasa dah nak habis..kami cubar jugak booked on9  pada petang Jumaat ,pun dah tak dak…yang  masih banyak tiket 3D..tak nak  buang masa terus ajer masuk pukul 11.00 pagi punyer.

Akak malas nak masuk ..baik akak gi tenguk apa yang tengah jualan murah kat Jaya Jusco.  Tak beli apa pun..sajer window shopping.
Bila keluar semua kata bestlah mak..walaupun Yana bengang melayan kerenah 2 budak kecik ni..
Kisah mengenai..Yana yang cerita..akak mana tau…tu pun puas dia mereka ayat…
 Gru  yang hendak mencuri bulan…pastu dia ambil 3 orang anak-anak yatim bernama  Margo, Edith dan  Agnes  jadi anak angkat supaya mendapat lawan dengan Vector untuk dapatkan dana untuk projek dia.
Tapi mereka gagal mendapat dana tersebut sebab sebenarnya Vector ialah anak kepada tuan punya dana tersebut.
Akhir sekali misi mereka hampir-hampir berjaya dengan bantuan Dr. Nefario  dan The Minion tetapi bulan kembali menjadi besar semula.  Tak payah cerita habis baik pergi tenguk sendiri.
Lepas habis kami gi beli barang takoyaki dan barang dapur dan tak makan kat luar sebab malam tu hb nak belanja makan.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s