Rezeki Dari Blogger Rozali

Rozali salah satu pengomen tegar akak ….selalu ajer sapa menyapa diblog…selalu singgah kat blog akak….
beliau ke Terengganu minggu lepas..beli keropok lekor
boleh pulak beliau teringat kan akak..alahai terharunya dia bagi akak keropok lekor sedap ni..mula-mula cadang nak gi umah dia hari Sabtu…tapi tak jadi sebab Firdaus pulak pakai keta..rasa ralat tak dapat gi ambik..tapi kan dah rezeki agaknya..
dapat jugak merasa keropok dan berjumpa dengan Rozali ni..
akak luper ambil gambar..nasib anak dia snap sana..snap sini..
macam biasalah tak habis pot pet..nasib baik isteri Rozali pun peramah jugak
borak kat stesyen minyak Petronas ajer.sebab Rozali nak balik kampung
dan akak nak menghabiskan duit beli barang kat Giant..biasalah cukup bulan
selagi dompet tebal hati tak senang..semua nak di beli…
tenguklah punya bagus Rozali punyer skill letak bahan-bahan..kalah akak
 Bila isteri dia gi kursus satu minggu…beliau kenalah masak untuk anak-anak..
mana larat nak makan kat kedai..rajin sungguh….dapur pun bersih..
mengancam tak lauk asam pedas
mesti sedapkannnnn..
resepi ambil kat blog akak…terima kasihlah yer..
ralat jugak sebab tak bagi apa-apa kat beliau ..
maaf yer Rozali
pertemuan yang sebentar tapi bermakna..

One thought on “Rezeki Dari Blogger Rozali

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s