Edisi Terjah Menerjah (Khas Buat GTO)

Bacalah yer pantun merapu meraban akak ni…tak ikut pantun yang betul yer…jangan marah…i’ m sorry.

Sessi terjah datang lagi
sape lagi yang bukan si dia ni
kalau baca memang geli hati
sebab N3 eyriqazz mencuit hati

Masakan akak di puji-puji
katanya nampak  lazat sekali
aduhai eyriqazz jangan macam ni
kalau dah rasa nanti di keji

Akak di panggil chef terkenal sentul
ataupun pakar masakan blogger
semua resepi akak tu akak kumpul
dari koleksi mereka yang terror

Syukur alhamdulliah pengunjung akak ramai
di sebabkan oleh sokongan dari semua
eyriqazz pun apa kurangnya juga
Pengunjung dia dari merata benua

Akak di gelar juga duta Nuffnang
Selepas menang hp blackberry
Kenangan manis selalu  di kenang
Mungkin lepas ni  eyriqazz dapat blackberry

Dulu pernah akak merajuk
Sebab nuffnang kedekut nak bagi buffered
Tapi selepas akak di pujuk-pujuk
barulah sekarang ni akak dapat lagi buffered

Tagline akak eyriqazz suka
Katanya memang kebabom
N3 ke 2  terjah ni  pun akak  suka
lagi banyak eyriqazz  lempar bom

Selepas di puji akak di kutuk
Tapi tak apa akak taklah  merajuk
Akak senang hati bila di kutuk
Sebab salah silap akak eyriqazz  tunjuk
Dulu  eyriqazz kata muka akak garang
Sebab tu dia takut nak jumpa akak
eyriqazz akak suka temberang
Akak ni peramah dan suka memekak

Anak akak  masih kecil lagi
Masak nasi masih mentah lagi
Aus….yang mana satu pilihan hati
Takut  pula nanti Aus  mengiggit jari
Lagi sekali  jom kita gi terjah
Blog  eyriqazz yang hogah
Sebab dia memang megah
Sebab selalu dapat hadiah

Lagi hebat dia sekarang ni
Baru menang Astro Byond baru ni
Katanya dia senang hati
sebab ada rezeki lain yang menanti
Eyriqazz seorang bapa penyayang
Anak  dia comel …baru ajer seorang
Isteri cantik sampai eyriqazz gila bayang
Tak nak  ker tambah anak lagi seorang

Chewah akak berpantun pula
Jangan marah baca N3 kali ini
Kalau ada yang tak suka baca
Sila datang di lain kali

Mari reramai kita terjah si eyriqazz

10 thoughts on “Edisi Terjah Menerjah (Khas Buat GTO)

  1. wah,hebat akan berpantun..teruja saya…thanks pantun akak,…best2….kalau lawan pantun ni mesti akak yang menang..terimakasih terjah saya juga…like it…hik3…bila nak jemput ke rumah pula?heheheh

  2. salam billet..org terjah auntie pun terjah jugaklah..give and take..salam lily..aduhai tak larat nak buat seorang-seorang makan reramai ni..tak ada penolong lah….lepas untuk family akak ajer..salam matjoe…kamu terjah dulu barulah akak terjah kamu pulak..tukar suka sama suka tau..salam babyhel..iye ker..nas ahmad lagi hebatsalam eyriqazz…klu org gelar mamat pantun mesti lagi terror dari akak..nak datang umah..nanti akak buat kenduri yer barula akak jemput geng..salam matjoe..nak supply barang mentah..ni dah bagus dah ni..salam mamashasha..ala saje ajer ..sebab dia terjah akak dulu..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s