Kena Pakai Baju Nilah Pulak…

2 minggu lepas yana ajak akak gi ke jalan tunku abdul rahman…sibuk nak beli baju punjabi ni……ada sekali dia pinjam baju budak perempuan india…tapi dia tak tahan bau yang melekat kat baju tu……dah bubuh spray pewangi pun tak hilang jugak bau dia……jadi beli ajelah yang baru..nak pakai masa ada majlis nilah…

mula-mula gi kat mydin tapi tak adalah pulak yang berkenan dihati.

member satu rumah dari mula hingga habis pengajian di ktt

Lepas tu kenalah jalan ke depan sikit …masuk kat kedai yang berhampiran dengan semua house…adusss…sakit kepala..dahlah pasang lagu tamil..sepatah haram tak faham..dengan bau colok dia lagi……mungkin yana fahamlah sikit-sikit kot…

tapi lepas ni semua berpisah..jpa hantar tempat yang berlainan..cara anak dara skrg bergambar..taklah macam kita dulu…bersopan santun..pastu shy shy cat.

bila naik ke tingkat atas….salesgirl tunjuk baju mahal-mahal yang ada batu lip..lap..lip..lap…tak kose akak nak buang duit beli baju india ni……akak cakap tak yahlah yana..nanti beli kat sana lagi murah.

Mula-mula berkenan dengan baju lain..bila nak turun ke bawah nak bayar..dia nampaklah pulak baju yang display…dia terkenanlah pulak..terpaksalah salesgirl tu ambil kat situ…nilah baju yang dia pilih…taklah mahal dan taklah murah…orang lain pakai lagi mahal dari dia..bila nak bayar..cashier perempuan tu suruh pulak beli gelang sampai siku …. apa dia ingat nak tiru cara dia ….ini pun sebab terpaksa….

Bersama pensyarah yang yang di khususkan mengajar dari bahasa Kannada…di import dari india.

Nilah member yang dapat satu tempat dengan yana di india nanti..taklah risau..ramai jugak geng dia ke sana..

Yang ni pun made in india…ajar bahasa Kannada….

Baju member-member dia lagi lawa…tak apalah yana…sampai sana ….boronglah banyak-banyak..mak boleh jual….ehhhhhehhh ada ke orang nak beli??????

8 thoughts on “Kena Pakai Baju Nilah Pulak…

  1. kak..tahniah tuk yana..smoga dipermudahkan sgala urusannya nti..kak..kri kambing tu kita kari mcm biasa je..cma klu msk kari ni..xkira lah kari apa2 pun kita msukkan nisen(gula karek kltan tu)dan asam keping..yg lainnya tmis bwng dan bhn rempah yg biasa duk gna je..

  2. Tahniah buat akak dan keluarga….especially Yana…moga terus success…selamat berangkat and make us all proud of you!!!Mesti akak & abg bangga kan???I know the feeling!!

  3. salam maz…doakan agar beliau berjaya menamatkan pengajian beliau..alahai kena masuk gula nisen ye..hb akak ada kencing manis..tak leh makan manis2.tapi tak apa..terima kasih bagi info tentang kari ni.salam daydeck86..tu baru graduation kecil…nak tunggu yang betul..lama lagi tau…insyallah bulan depan dia flylah..dalam 28hb. Julai..salam watierman..terima kasih atas ucapan kamu tu…doakan beliau terus berjaya..sapelah yang tak berbangga bila anak-anak berjaya.salam aNIe..tq bagi pihak yana..nanti tak yahlah tenguk subtitle lagikan..

  4. cantik kak baju punjabi. kang sok akak jual je online mesti berebut punya. tahniah utk yana sb dpt ke sana. akak tak ikut hantar ke sana ke? bleh survey market. hehe.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s