Rojak Buah Lagi

Buat lagi rojak buah…bukan susah pun buat rojak ni..kalau ada pes dia pun cukup…

Semestinya kuah rojak mak bee….promote sikit..tak dapat komisyen ye…

6 thoughts on “Rojak Buah Lagi

  1. tu hari masa balik dr perak, singgah kat R7R tapah. borong la kuah rojak ni. sampai umah, tak tau nak mkn ngan apa..???ada jambu…lbh suka mkn ngan asam…huhuhuhuuu!!!

  2. Salam..sedapnyaaaa..makan rojak ni kena ramai-ramai baru ada ummmppphh..dulu kakliza suka buat kuah rojak ni..tapi le ni dah jumpa kuah rojak mak Bee tu datanglah mahlas nak buat kuah rojaks endiri..so kalau kakliza balik Kedah..sure borong kuah rojak ni..akak angkut pack yang besar..murah sikit..

  3. salam ima..memang sesuai dengan tekak anak-anak dan suami..kat sini banyaklah..nak ke?salam ain…makanlah dengan buah lain..jambu air dan mangga muda pun sedap tau..salam nabilah…dah fofular..naiklah pulak harga dia..nasib baik cuma 20 sen aje..salam puan hanieliza'skat utara pun fofular jugak kuah ni..okeylah tu.salam e-merlin…cuba dulu baru tahu..nanti teringat-ingat…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s