Patut ke tak patut?

Patut ke tak patut?????????

1. Akak panggil karam singh walia…buat liputan pasal bangunan sekolah imran yang tak siap-siap ni???? Macam yang pernah akak tanya masa bulan Januari dulu…

Akak pernah buat N3 pasal bangunan sekolah ni…dah masuk 6 bulan baru di plaster….punyalah lambat nak siap…rasanya tak beranilah nak panggil si karam ni..nanti anak akak kena pulaulah pulak kat sekolah dia…

2. Patut ke tak patut akak kena minta derma sana sini???????

Alahai seganlah akak nak ketuk pintu rumah orang……dan jumpa aje orang nak minta derma..tak rajinlah nak macam tu???

3. Patut ke tak patut derma ni telah di tetapkan???????
Entahlah … akak tak boleh cakap apa????akak sebenarnya terkejut bila tenguk anak bawak balik resit ni..

4. Patut ke tak patut mereka membebel …..bila akak minta derma dari mereka…(termasuklah adik beradik akak).. mereka kata mahal…mana ada orang mintak derma letakkan harga????????

Pada hal dah tulis kat situ derma ikhlas..tak nak bagi janganlah membebel….

Masaalahnya setiap ibubapa kena jual kupon ni sebanyak 50 keping….tension akak dibuatnya..

Ehemmm….kalau tak ada orang yang derma terpaksalah akak anak beranak yang derma semampunya..

10 thoughts on “Patut ke tak patut?

  1. semua kat atas tu semuanya tak patut k.ina..saya ingat lagi dulu saya ngn kawan2 kena ketuk pintu dr rumah ke rumah nak duit derma nieskrg anak2 saya ..saya tak kasi..kalo saya derma rm5 hengget..itu je.le..jgn harap saya nak minta kat org..saya suh anak saya ckp..kat cikgu kalo cikgu bising..see my mummy jika tak puas ati..apa2 tah..

  2. X patut…x patut… cam over jer sekolah tuu… saya rasa memang x patut… Cikgu sekarang x fikir ker?? Jiran2 pun anak kat sekolah yg sama…hampeehh tull… hahahahahaaha..

  3. memanglah benda tak pernah habis-habis dari dulu..tak tahulah nak kata apa..salam ain…entahlah..geramlah dengan mereka-mereka ni..salam atty's..memang akak tak pernah suruh anak-anak akak buat camna..kami aje yang bagi duit..mcm peminta sedekahlah pulak kan.salam watierman..tulah yang lecehnya..nak buat camna kan.salam eiba..memang tak patut..tulah sebabnya kak tak jual-jual lagi kupon tu..

  4. salam lupekanje..bangunan sekolah berhampiran yang di dirikan selepas tu pun dah siap..akak pun hairanlah..apa kenalah dengan projek sekolah ni…salam azita..lecehlah nak minta derma dari orang ramai..banyak cekadak..menyampasss..banyaklah pulak tu..salam noreen..akak bukan kawan dengan dialah..cuma nak panggil aje…bila keluar kat tv..barulah semuanya cepat berjalan..ada power tau ksw tu..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s