Jumpa member blog lagi-Ann Terengganu


Macam-macam terjadi bila nak gi jumpa si ann http://ann-dehouzze.blogspot.com/ ..dia turun kl…hari ni barulah dapat jumpa.

Dalam perjalanan nak ke low yatt plaza … tenguk meter minyak dah cecah paras merah…cadangnya nak isi..dah lah kereta banyak..kena q..bila sampai giliran akak…akak nak masuk kat stesyen …bila bukak handbag…huwaaa nak menangis…purse tinggal kat rumah…macammanalah boleh terlupa bawak..nasib baiklah dekat dengan rumah..suruh firdaus hantar ke stesyen minyak..

masa ni anak ann yang perempuan tak nak ambik gambar..shy-shy catlah dia

Bila sampai kat low yatt…ann tunggu tempat lain…akak tunggu tempat lain…ya allah puas kami mencari…ann ke sana..akak ke sini..nak dekat 1/2 jam mcm tu…apalah akak ni…duduk kat kl pun boleh tak jumpa tempat…akhirnya jumpalah si ann ni..gelak besar kami berdua.

Lepak kejap untuk minum..haus wehhhh…tapi tak lama…ann nak balik ke hotel..check out pukul 12.00 tengahari..akak follow dia ke hotel…bila masuk ke bilik..anak kecik dia melalak tenguk akak…kelakarlah anak lelaki ann ni..lama-lama barulah nak dekat..

Terima kasihlah ann kerana sudi nak bagi buah tangan…memang ini yang akak nak suruh dia bawak…rempah gulai cap ros…alhamdulliah ada…nanti kenalah belajar buat gulai kawah..masakan fofular kat pantai timur…maaflah ann..pasal kelam kabut nak cari akak…akak cari kamu…kelakar pulak bila di kenangkan…

2 thoughts on “Jumpa member blog lagi-Ann Terengganu

  1. seronok nya lah tgk..apa kan daya tak tercapai hajat dihati nak berjumpa..maklum ler ct ni askar semua nya payah nak tinggal apa lagi tu yang kecoh sikit kalau nak jumpa hahahaha

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s