Dapat Award Dari Anawahid

Dapat award dari member di batu pahat …sape lagi si anawahid yang kelakar tu..akak suka dengan bunga terutama bunga warna pink…i likeeeee

Dapat sekali dengan ni…alahai kalau dapat yang betul kan bagus..lip lap..lip lap…

Kelakarlah award yang ni…rockerlah pulak..nanti orang kata umur dah tua pun nak rock jugak…tapi akak cuma rock kat dapur aje tau…terima kasih buat ana..nanti kalau ada rezeki kita jumpa ye…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s