Jom Makan Pizza

Bila yana dapat gaji ….dia nak belanja kami semua…oleh kerana athirah kat asrama..akak suruh yang tunggu dulu sampai ira balik..tak best kan kalau seorang tak ada..dan hari jumaat ira boleh balik ke rumah…kalau nak diikutkan kat sekolah samer ni balik cuma sebulan sekali..

Yana dapat gaji awal bulan Febuari…kerja sebulan aje kat Petronas di Gombak Setia..ingatkan lepas dapat result nanti masuk balik kolej awal bulan Febuari..rupanya kena masuk balik awal bulan Mac…rugilah dia cuma kerja sebulan..kalau cuti lama memang dia kerja kat situ…pasal anak taukeh petronas tu dah macam abang angkat dia..

Yana dan Firdaus beli 4 keping pizza besar di domino pizza di giant batu caves…tak sampai pun RM70.00..pasal beli satu percuma satu…pastu beli 2 air botol besar…..alhamdulliah malam tu akak tak payah masak…kalau makan kat luar banyak ni selalunya kena RM seratus lebih…terima kasih ye yana kerna belanja kami semua..

8 thoughts on “Jom Makan Pizza

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s