Masak asam lagi

Memang minat dengan masak asam pedas..pergi kat pasar tani di taman melawati…..jumpa pulak ikan terubuk…dah lama tak jumpa ikan terubuk tempatan…ashik jumpa ikan terubuk dari siamlah…dari myanmar pun ada…pa ke hal ikan pun dari myanmar…tak cukup dengan orang myanmar yang ramai kat sini…ikan pun import dari sana……….
punyalah tamak…ambil 2 ekor..yelah susah nak jumpa kan….satu buat masak asam…satu lagi cadang nak bakar…resepi..nanti sape yang nak cari balik lah kat belah label tu…

7 thoughts on “Masak asam lagi

  1. kak ina,sy ni kalau bab ikan terubuk mmglah suka sangat.masaklah ape pun…tp hbku tak suke kak.dia kate ikan terubuk tu mematahkan selera dia nak makan sbb ikan tu kan banyak tulang.hb jenis makannya,colek je terus masuk mulut,ngap2 terus telan.klu makan ikan terubuk ni maneleh camtu.alamatnye tcekik tulang le.ekekek

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s