Award Lagi

Terima kasih kepada si masz…yang bagi award kat akak…ala…baru buat blog dah nak bagi award….terharunya rasa hati…tak apalah…orang dah bagi…akak terima dengan tangan terbuka……tapi ada syarat-syaratnya…………..

Sapa yang dapat award ni bolehlah letak dalam blog masing-masing.
Link semula kepada orang yang bagi award ni kat korang.
Bagi award ni kat 7 orang yang bertuah.
Tinggalkan lah mesej pemberitahuan yang korang dah bagi award kat tuan punya rumah.

Memang mudah syaratnya..tapi nak cari rumah orang yang belum ada..payah ni….
tapi kena cari jugak…..

1. Mak Yong di utara (Che’iza)
2. Jun Yang Pandai Masak (Yummylicious)
3. Ustazah Azie di selatan
4. Puan Amy yang jauh di sana tu..
5. Puan Eda di N9
6. Puan Zie
7. Dan akhir sekali orang sedang baca di umah akaklah……..sapa yang nak ambik..ambillah..akak bagi dengan senang hati…….

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s